سفارش تبلیغ
 RSS  | خانه | شناسنامه | پست الکترونیک | پارسی بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم - شبهای پیشاور

بسم الله الرحمن الرحیم (سه شنبه 86/3/22 ساعت 12:2 صبح)

پیامبر و شهوترانی مفرط !

---------------------------

صحیح بخاری - کتاب الغسل - باب 12 ( اذا جامع ثم عاد )

---------------------------

معاذ بن هشام گفت : پدرم از قتاده و او از نس بن مالک روایت کرده که پیامبر در یک ساعت از شب یا روز بر زنهایش که عددشان یازده بود ، میگذشت و با همه همبستر میشد !!! راوی گوید : به انس گقتم : مگر اینقدر توان دارد ؟ گفت : صحبت ما در این بود که او نیروی سی نفر مرد را داراست!!!!

*** دوستان ! انس از کجا فهمید که پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله و سلم ) در یک روز بر همسرانشان وارد میشوند ؟ آیا پیامبر به او گفته است یا خودش دیده ؟!! ( العیاذ بالله ) و او از کجا فهمید که رسول خدا نیروس سی مرد را دارد ؟!!! ( العیاذ بالله ثم العیاذ بالله )

---------------------------

صحیح مسلم - کتاب الطهاره ( ج1 ص187 ) :

از ابوالزبیر و او از جابر بن عبدالله نقل کرده که ام کلثوم از عایشه روایت میکند که گفت : مردی از رسول خدا راجع به مردی پرسید که با همسرش همبستر میشود، سپس از غسل کردن  تنبلی میکند ، آیا بر آن دو نفر غسل واجب است؟عایشه میگوید که خود در کنار پیامبر نشسته بود  که پیامبر در پاسخ میگوید : من و این ( عایشه ) همین کار را میکنیم و بعد غسل میکنیم!!!

*** دوستان ! شاید پدران سازندگان این احادیث ، در جمع مردم سخن از همبستر شدن با زنانشان را میگفتند که این چنین تهمتهایی به ساحت مقدس رسول الله ( صلی الله علیه و آله و سلم ) میکنند!

رقص و موسقی در حضور پیامبر !

 

------------------------------------

صحیح بخاری - کتاب النکاح - باب 48 ( ضرب الدف فی النکح و الولیمه )

صحیح بخاری - کتاب المغازی - باب 12 ( حدثنی خلیفه )

------------------------------------

بشر بن مفضل از خالد بن ذکوان نقل میکن که ربیع دختر معوذ بن عفراء گوید : وقتی مجلس عقد من بود ، پیامبر وارد شد و همانگونه که شما نشسته اید ، او هم بر فرش من نشست. کنیزکانی داشتم که مشغول نواختن دف بودند و درباره کشتن پدرانم در روز بدر نوحه سرایی میکردند که ناگهان یکی از آنان گفت : و در میان ما پیامبری هست که از فردا خبر دارد. پس پیامبر فرمود : این سخن را رها کن و شعرت را بخوان !!!!!

***

صحیح بخاری - کتاب العیدین - باب 2 ( الحربا و الدرق یوم العید )

صحیح بخاری - کتاب الجهاد - باب 81 ( الدرق )

عایشه گوید : پیامبر بر من وارد شد در حالیکه دو کنیز نزد من نشسته بودند و مشغول خواندن ترانه ای هیجان انگیز بودند؛پس او بر رختخواب دراز کشید و رویش را برگرداند.ناگهان ابوبکر وارد شد ، بر من  عصبانی شد و گفت : تنبور شیطان را کنار رسول الله آورده ای ؟ پیامبر به او گفت : رهایشان کن !!وقتی او متوجه نبود ، به آن دو کنیز اشاره کردم که بیرون روند و آنها بیرون رفتند.

***

صحیح بخاری - کتاب العیدین - باب 2 ( الحرب و الدرق یوم العید )

صحیح بخاری - کتاب الجهاد - باب 81 ( الدرق )

عایشه گوید : روز عید بود و سودانی ها مشغول بازی با سپر و خنجر بودند. از رسول الله می پرسیدم که میشود به آنها  نگریست؟ و میفرمود : مگر میل داری نگاه کنی ؟ گفتم : آری! او مرا به پشت خود گرفت ، در حالیکه صورتم روی صورتش بود. و میگفت : فرزندان رفده ( بنی رفده ) آرامتر! . وقتی خسته شدم گفت : کفایت کرد ؟ گفتم : آری! گفت : حالا برو!!!!!

***

صحیح بخاری - کتاب النکاح - باب 114 ( نظر المراة الی الحبش و نحوهم من غیر ریبه )

صحیح مسلم - کتاب الصلوه العیدین - باب 4 ( الرخصه فی العب الذی لا معصیه فیه فی ایام العید ) –

عایشه گوید : پیامبر مرا در عبای خود پوشانده بود و من به حبشی ها نگاه میکردم که مشغول بازی در مسجد بودند. و همینطور  مرا در بر گرفته بود تا خودم خسته شدم! پس قدر زن کم سن وسالی که به لهو خیلی علاقمند است را بدانید!!!!

***

صحیح مسلم - کتاب الصلوه العیدین - باب 4 ( الرخصه فی العب الذی لا معصیه فیه فی ایام العید )

عایشه گوید :  روز عیدی بود که برخی از حبشی ها آمدند و مشغول رقصیدن در داخل مسجد بودند. پیامبر مرا طلبید . من سرم را روی دوشش  گذاشتم و همواره به بازی آنها می نگریستم و بر همین حال بودم تا وقتی که خسته شدم و کنار رفتم.!!

ادامه دارد .....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  • نویسنده: کلب المهدی

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    [عناوین آرشیوشده]
  • بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 2 بازدید
    دیروز: 2 بازدید
    کل بازدیدها: 78164 بازدید
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ من
  • بسم الله الرحمن الرحیم - شبهای پیشاور
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •